arama

ExtremeTech Başlıkları buhar 2017 yılında Yaklaşık 4.3 $B Kazandı

ExtremeTech Başlıkları buhar 2017 yılında Yaklaşık 4.3 $B Kazandı, ama Yararları Avuç Akışı -
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • Extra Extra

Vana, özel bir firma olarak, kendi harekât hakkında başka bilgi kazançlarının, idare, ya da büyük bir uyuşma ifşa etmek zorunda değil. Neyse ki, üçüncü taraf analitik şirketler bu boşluğu doldurmak için SteamSpy gibi. Sergey Galyonkin, nam Yarısı gibi oyunlar, ve şimdi PC dijital yükleme alanı büyük bir çoğunluğu hakimiyet eden 2017 senesinde büyük 4.3 $B hak — Life 2 ve Team Fortress, 2016 senesinde aynı yarıyıl süresince kazandığı takribî $3.5 B den 800 $daha fazla çoğalış gösteren işletmeye göre. SteamSpy bu sayılar kazanç her bit için hesap yaparken Vana kazandırmış olabilir, YDP ve microtransactions noksan bilgileri yalnızca valve’ın dev hakikat ebadını en aza indirmek.

2017 şimdiye kadar Vana için en iyi seneydi: pazar Buhar hisseyi $4.3 B gelişti, uygulamalar ve DLCs içinde saymıyor.

#GDC18 iseniz, konuşmak benim için 16: 00 ‘ da 2005 Batısında daha fazla rakamlar ve grafikler için gel. pic.twitter.com/j4a15aBvpZ

22 — Buhar Ajan @Steam_Spy Mart 2018

İlk bakışta, bu bilgiler genellikle konsol pazarının kısmını bir büyüklüğe raporları altında şaka gibi olan PC oyunları için hiçbir şey ama iyi haber gibi görünüyor. Ama başka bir mesele var: kar ezici başlıkları üryan bir avuç akışı. PUBG her zaman 2017 senesinde büyük bir ağır olacaktı, ama 600 milyon dolarlık kazanç en çok satan oyunu, CS: Go ikinci hasılat Ulu ağaçlar cinslerinin de 120 milyon dolar çekti. GTA V üçüncü sırada yer aldı, 83 milyon dolar. Call of Duty: Dünya Savaşı dördüncü sırada geldi, 1 milyon 41 bin kopya sattı hasılat dolar. En iyi 20 reyin, yedi 2017, Uygarlık VI, Witcher III: Wild Hunt, Rainbow Six Abluka Etme, Karanlık Ruhlar III, ve Roket Ligi de dahil olmak üzere evvel özgür vazgeçildi. Yuvarlama Top 20? Cuphead, 1.3 milyon satış ve 22 milyon dolar kazanç elde etti.

Buhar mevcut 21.000+ oyunlar, firmanın kazancının yarısı Top 100 başlık tarafından teslim edildi. Başka bir deyişle, Buhar kullanılabilir başlıkların yüzde 0.5 kazancın %50’si teslim edildi. Bir dereceye kadar, bu beklenen bir şey — Steam oyunlarını yüzde bazı daha önceki başlıkları olacak ve orijinal Half-Life bütün olarak bu gün satış grafiğini yerle değil. Daha sonra, 7,672 oyunlar Steam perspektif 21,000 bu sayı koyar 2017 senesinde özgür vazgeçildi. 2013, 1,772 2014 senesinde 565 Yukarıya, 2016 senesinde 2015 senesinde 2,964 ve 4,207.

Ryan bu senenin başlarında belirtildiği gibi, PUBG birden fazla Buhar reyin toplamından daha fazla oyuncu sürükleme oldu.

Bu sayılar, bilgisayar oyunları pazarının ‘orta ’ olarak daha öncekinden sıkma, film ve müzik sanayisi alttaki İlk iki şey gösteriyor. Reyin ebedi bir bataklık haline dev maliyetleri ve Buhar süratle çoğalan uçuruma kaybolan, bir daha haber alınamadı, ya da ne-si-sen veya serpantin oyuncular, ya da etkilendiği bir çekirdek grup ve haber tutmak için yeterince büyük olmak arasında daha az ve daha az yer var. Film ve müzik, bu meyillerin değişik oynadı — film sanayisi şu anda tentpole franchise filmler üzerinde fazla güven, misalin en büyük gişe müzisyenler sürüklüyor ve herkes üç cinsler içinde en büyük, en köklü cerrahlar lehine devam arasında-ama itme ve sürükleme acı olabilir.

Bu cins paralellikler çok fazla çapraz çizmek için deneyin olmaz, ama bazı garip eşlikler var. Natürel ki, reyin sektörünün ve film ya da müzik arasında ehemmiyetli bir fark Buhar kendisidir. Reyin dağıtım piyasasının yüzde 80+ ile Buhar başka hiçbir medya kuruluşu hiç zevk reyin üzerinde bir kilit var. Oyuncular, en azından bugüne kadar iyi bir şey olarak görmeye devam ediyorlar.